sobota, 23. avgust 2014

Septembra ponovno štartamo

Za nami je kar dolg odmor, ki ga je vsak izkoristil po svoje. V zadnjih 10 letih, sem tudi sam imel 1 mesec življenja brez resnih treningov. To ne pomeni, da sem samo ležal. Vendar sem na lastni koži spoznal, da je regeneracija prav tako pomembna kot sam trening. Ne gre samo za časovno obdobje, temveč tudi za kvaliteto prostega časa in kvaliteto prehrane ki jo pojemo. V ta namen priporočam knjigo alkalizirajte se ali umrite. Saj se po treningih precej zakisamo in je zato res zelo pomembno kaj jemo. Vem da to že vsi pišejo in da smo včasih že nadležni, vendar brez tega ni zaželenega napredka. Boljše rezultate kot želimo doseči, bolj moramo biti profesionalni in disciplinirani. Želje ki jih imamo, pa nas spodbujajo da vztrajamo in da spreminjamo svoje navade. V tem času sem napisal in izdal tudi svojo prvo knjigo. Naročite jo lahko še 14 dni preko mene, potem pa bo knjigo prevzela distribucijska hiša primus. Javite mi na moj privat mail tukaj, če vas zanima in vam jo pošljem do 10.9. 2014 po res znižani ceni samo 10 evrov in lastnim posvetilom.


O navadah sem že pisal in res bom še, saj le te oblikujejo naše življenje. Zato si lahko pomagamo z dnevnikom. Spremljamo samo eno svojo lastnost, misel, navado. Ali pa si kar po urah pišemo, kaj smo vse počeli. Služba, družina, partner, hobi, tv, računalnik, družabno življenje, ... Tako če smo samoodkriti, sami vidimo, kam vlagamo preveč in kam premalo svoje energije. Saj če vemo kam moramo priti in vemo katere korake je potrebno narediti, potem vemo ali delamo to ali ne.

V današnjem blogu vas predvsem vabim na nadaljevanje treningov, ki bodo potekali po Sloveniji in sicer v Novem Mestu, Ljubljani in Mariboru. Spremljajte našo internetno stran www.Shaolintemple.si Začnemo zares, saj se učitelji in še nekateri pripravljamo za prvi nastop, ki bo oktobra v Londonu. V Mb. bomo začeli s treningi v septembru še zunaj v naravi in sicer se bomo dobili pod Areno na parkirišču. Čas 18.00 do 19.45, vsak torek in četrtek. Naredili bomo kar oba treninga in sicer  či gong in kung fu. Zato imejte s sabo kaj za spit in našo uniformo, tisti ki imate.
Jaz že komaj čakam. Vabljeni.

Amituofo.

učitelj Maj


Ni komentarjev:

Objavite komentar