sreda, 21. avgust 2019

Kung Fu forme.

Osnovni stavi, udarci in brce so začetek vsakega treninga borilnih veščin. Ko obvladamo osnove, nadaljujemo z osnovnimi sestavljenimi gibi, ki jim rečemo forme. V karateju kate, kje drugje pa kako drugače. Vse te forme izboljšujejo in povezujejo koordinacijo gibov. So pa zamišljene kot aplikacije na borbo. Vse forme imajo nasproti vadečemu nekoga, ki izvaja navidezne gibe in so kot igra v paru. Sicer se tradicionalne forme kar precej razlikujejo od borbenih aplikacij, vendar če jih podrobno pogledamo, vidimo da imajo korenine tam. Osnovna forma v kung fuju se imenuje Wu Bu Quan. Sestavljena je iz petih elementov in v njej imamo vse osnovne stave, pet  udarcev, brco, blokade. Gibanje je dinamično in prehaja iz visokega v pol visokega ter nizkega in spet v  visokega. Pomembna je natančnost gibov, moč in hitrost, ter seveda usklajenost. Če želimo lepo izvesti nizke elemente potrebujemo še veliko gibljivost, elastičnost ter eksplozivnost. Na začetku ko opazuješ vse zgleda enostavno, vendar že en gib Wu Lu panda, terja veliko koncentracije. In sam sem rabil 2 meseca da sem ga osvojil.
Ko vadimo forme, delajo vse mišice v povezavi ena z drugo ter nismo omejeni kot pri delu v fitnesu, kjer določene mišice izoliramo in delamo po sklopih. Tukaj šele drugi dam čutimo katere mišice smo bremenili, ponavadi tiste, za katere sploh nismo vedeli, da jih imamo. :)  Eno od pravil je da je potrebno izvesti en določen gib 10 000 krat da ga res znamo. In vsakič z koncentracijo in osredotočenostjo na to kar delamo. Torej mojster postanemo z ponavljanjem, vendar ne avtomatskim temveč z zavedanjem kaj počnemo in kako ter se sproti ponavljamo vsakič osredotočeni na nekaj drugega. Enkrat položaj pesti in palca, drugič kako so sklepi iztegnjeni, spet tretjič na dihanje in tako naprej. Ogromno je podrobnosti, ki se jih najlažje naučiš na treningu in težko preko video vsebin, ker tam vsega ne povedo. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.
Amituofo

sreda, 14. avgust 2019

QI GONG



Amituofo.
Letošnjo šolsko leto štartamo z nekoliko prenovljenim programom. In sicer bomo uvedli novo skupino za otroke od 8 let naprej, kateri bodo vadili široko paleto splošnih kung fu in qi gong vsebin. Seveda bo zraven še veliko elementov igre in pristop prilagojen najmlajšim.

 Potem bo Qi Qong, katerega bom nekoliko bolj podrobno opisal. Osnovni Ba Duan Jin že poznamo, vendar ga nagrajujemo z energijskim delom. Te vaje predstavljajo Jin del oziroma ženski, mehki, sprejemajoči, nežen z usmerjenostjo navznoter. Pomembni so sami gibi, ki vplivajo na določene notranje organe, sproščanje in napenjanje mišic in tetiv. Predvsem pa je pomembno dihanje, ki mora biti umirjeno, poglobljeno ter povezano z gibanjem. Poznamo več načinov dihanje in tukaj uporabljamo trebušno dihanje, kar pomeni da pri vzdihu gre trebuh ven, prsni koš se ne premika. In izdih trebuh noter. Istočasno pa krožimo z energijo po telesu. Pri vdihu jo potegnemo navzgor skozi prvo čakro in naprej po hrbtenici do temena, nato spustimo pri izdihu nazaj dol. Pri tem si lahko pomagamo s požiranjem sline za občutek, kako potiskamo energijo dol. Energija nima težnosti in ne bo sama padla dol, moramo jo potisnit. Sam sklop vaj je sestavljen iz 8 brokatov ali slik katere so med sabo povezane z vmesnimi povezovalnimi elementi. Vsak gib spremlja vdih in izdih. Vaje so zelo enostavne za videt, vendar je veliko malenkosti, na katere moramo biti pozorni in nas ohranjajo v ZDAJ trenutku. Kar je še ena od prednosti Qi Gong vaj. Pri teh urah, ki jih bomo imeli 2 krat na teden, bomo še kombinirali raztezne vaje, z elementi joge in statično krepilne vaje. Seveda je pa tudi redni del prakse meditacija, ki jo damo na začetek ali konec vadbe. Meditacija je del treninga tako kot je počitek del treninga. Tako kot Jang in Jing skupaj tvorita celoto. Ta del treninga je primeren za vse. mogoče malo manj zaželen pri otrocih, ki si želijo večje dinamike, vendar tudi njih navaja na sproščanje v dolgčasju. Posebej primeren za starejše in tiste, ki so čez dan veliko aktivni, so te vaje kot protiutež. Prav tako veliko profesionalnih športnikov uporablja te vaje za povečanje notranje energije. Seveda obstaja več različnih Qi Gongov kot so Wu Xing, Yi Jin Jing in ostali. Vseh teh vaj se je zelo težko naučit iz knjige ali YouTube kanala. Ko pa se jih enkrat dobro naučiš, pa jih vadiš doma lahko sam. Tibetanci imajo vrelec mladosti, ki predstavlja 5 oziroma 6 vaj. In te vaje delajo vsako jutro. Pri njih je 21 ponovitev maksimalno število za vsako vajo. Tukaj pri Qi Gongu pa se najprej naučimo gibe, dihanja, uskladitve vse elementov, nato delo z energijami. Nato pa lahko določene dele vaje povečujemo v trajanju in tako še dodatno krepimo notranji Qi.  Najboljše da pridete in Poskusite.
Amituofo.

Maj

sreda, 10. december 2014

VSAK DAN, DAILY

Ko si želimo spremembe, jo je potrebno izvajati vsak dan. Vzamemo si le en dan na teden prost. Kaj se zgodi, ko se za nekaj odločimo. Želimo preoblikovati telo. Želimo se naučiti novega jezika, ali novega poklica. Si predstavljate, da bi imeli v šoli samo enkrat na teden matematiko. Enkrat na teden, bi se učili računati. Za domov ne bi dobili domače naloge. Ko pridemo naslednji teden k istemu pouku, moramo spet začeti od začetka. Saj smo velik del že pozabili. Tako porabimo za ponovitev prejšnje snovi pol časa. In le pol ure se učimo novo snov. Dobro vemo, da tako ne gre. Pomembne predmete imamo vsak dan. Tisti dan ko nimamo, pa dobimo domačo nalogo. Saj je le ta namenjena utrjevanju snovi. Domače naloge so v šoli zelo pomembne. in tisti ki jih ne daje, in ne razume bistva le teh, dela slabo svojim učencem. Domača naloga je tudi učna lekcija. Saj tako vidimo česa nismo razumeli in lahko naslednji dan vprašamo ali sami raziskujemo.
Prav tako je pomembno, da delamo druge naloge vsak dan. Vsak dan vadimo, vsak dan meditiramo, vsak dan se umivamo in vsak dan jemo. Kajti le tako napredujemo. Svet se vrti nenehno naprej. Ko obstanemo, gre svet naprej. Pomeni da moramo spet pohiteti, da pridemo tja, kjer smo že bili. Napredek je nenehen. Prav tako ko delamo na nekem projektu, ki nas okupira in miselno zapolni, se nenehno gibamo naprej. Ko je projekt končan, si nekako oddahnemo in paše nam malo počitka. Vendar kmalu vidimo da ko je počitka dovolj, k nam prihajajo že nove ideje, ki nas spet potisnejo v akcijo. In tako je naš nenehni napredek tisti, ki nas dela zadovoljnega. Včasih napredujemo po zunanjih kriterijih, včasih po notranjih.
Zato je tudi meditacija potrebna vsak dan. Najboljše pred spanjem, ali pa imate del dneva namenjen samo temu. Ko postanete mojster, potem je meditacija vse kar počnete. Zavestni ste cel čas. Tako napredujemo korak za korakom. Zmeraj več čutimo notranjega miru. Z okolico smo povezani in čutimo, kako ima vse svoj smisel. V vsaki stvari vidimo lekcijo, ki je za naše dobro. Dobro v smislu duhovnega spiritualnega napredka. Zato tudi v Shaolinu trenirajo vsak dan. Tako to ni več trening, temveč postane življenje. Ta trening ali ta nova dejavnost, odločitev, postane del nas. Ko mine par let, se lahko vprašamo, kako smo lahko bili včasih brez tega? Ali kako smo včasih lahko kadili? Anthony Robbins je rekel, da napredek nas dela zadovoljenega. Zato je zelo pomembno, da se premikamo. Tukaj pa se velikokrat zalomi a ne? Damo si nov cilj ali želimo nekaj doseči. Začnemo. Prvi dan super. Zadovoljni smo s sabo in dobro se počutimo. Drugi dan čutimo napore prvega dne, vendar vseeno nadaljujemo. Sedaj smo že nekoliko bolj utrujeni in nas že nese v stare poti. Vendar vseeno nadaljujemo. Tako tretji dan se nalaga občutek utrujenosti iz prvega in drugega dne skupaj in odločimo se za dan počitka. Četrti dan spet začnemo. Vendar imamo slabo vest, ker en dan nismo. Ker pa smo peti dan vseeno še vedno utrujeni in ker en dan smo itak že izpustili, tako ta dan že  z manj slabe vesti tudi izpustimo. Šesti dan vadimo, sedmi dan pa je bil že prej mišljen za počivanje in tako počivamo.
Sedaj je na vrsti drugi teden. Na žalost je zelo slabo vreme in tako res ne moremo vaditi. Slabo vreme je cel teden. In smo že v tretjem tednu. Začnemo v ponedeljek. Mislimo si, da bi sedaj že morali imeti več kondicije, saj vadimo že tretji teden. Vendar če smo odkriti in pošteni do sebe, vidimo da smo naredili komaj štiri treninge. Vsakič ko ga naredimo, je kot da začnemo od začetka. Lahko da smo si zastavili pretežke vaje. Nismo upoštevali cikličnosti. Nismo upoštevali, da najprej treba narediti bazo. Osnove so tiste, ki jih potrebujemo povsod. Pri matematiki seštevanje odštevanje, množenje in deljenje. Če tega ne znamo, lahko kar nehamo. Črke pri slovnici, so osnova pisanja, sestavljanja in oblikovanja vsega ostalega. Tudi v Shaolinu so osnove. To so osnovni udarci, osnovni stavi, osnovne brce, osnovna vzdržljivost, osnovne forme. Če le teh ne obvladamo, ne moremo iti naprej. Saj so nadaljevalne stvari težje in izhajajo iz osnov.
Zato je zelo pomembno, da vadimo vsak dan. Če smo res zelo utrujeni, pa naredimo regeneracijski trening in či gong. Kenijski tekači imajo 3 krat na dan trening. Zjutraj ob 6.00 osnovna zdržljivost 15 km teka, ki je 10 do 20 % počasnejši od tekmovalnega tempa. Ob 11.00 imajo glavni trening. Predvsem distance, tek v klanec, tempo teke. Tukaj je hitrost 10 do 20% višja kot tekmovalni tempo ali enaka. Popoldan ob 17.00 pa imajo regeneracijski tek do 10 km. Tempo: počasen. Torej za to da si hitreje opomorejo, naredijo tek.
Če zadeve prenesem, isto je pri učenju tujega jezika. Počivamo tako da ponovimo tisto kar že vemo. Delamo naloge z že znano snovjo. Za regeneracijo in počitek lahko uporabimo tudi aktivni počitek. Gremo na sprehod. S kolesom po mestu. Na izlet v hribe.
Najpomembneje pa je, da ozavestimo svoje odzive in da slišimo, kar nam govori notranji glas. Prav tako ločimo kadar nas notranji glas nagovarja na izgovore in išče 100 načinov zakaj ne. Potem pa nas graja in delamo sami sebi slabo vest ker nismo prej tistega naredili.
Zato začni z vadbo danes, ne čakaj na prvi januar. Ne čakaj na jutri. Začni danes. Boljše vsak dan 15 minut kot vsak tretji dan eno uro. Dajmo že v decembru pridobiti navado in jo potem z novim letom samo še utrdimo. Ta mesec smo tudi brezgrajni. Do drugih in sebe.
Amituofo

sreda, 29. oktober 2014

POŠKODBA


Oktobra sem imel 2 dva velika cilja. Prvi je bil moj prvi nastop v ringu v samem Londonu in drugi preteči Ljubljanski maraton. Nobenega nisem dosegel.
Glede na cilje, sem se temu primerno pripravljal. Povečal svoje treninge in velikokrat šel na trening, klub temu da me je od prejšnjega dne še vse bolelo. Vendar do sedaj je bilo tako, da je bila bolečina nekako sestavni del treninga. Muskelfiber je normalno, ko izvajaš tako naporne treninge. Kljub temu, da me je telo opozarjalo, sem nadaljeval. Bil sem motiviran, želel sem ta cilj. Na koncu me je moje telo prisililo, da spet počivam.
Mesec dni nazaj, sem po drugem dnevnem treningu, čutil bolečino v desnem kolenu. Zjutraj ko sem se zbudil, pa sem komaj vstal na to nogo. Bolečina je bila prisotna tudi, če sem samo ležal in mi je samo nekaj položajev omogočilo normalen spanec. Ko sem čez dan počasi začel šepati, sem zmogel razgibati koleno do te stopnje, da sem lahko vsaj hodil.
Ker pa čez dan učim na srednji šoli športno, je nemogoče, da se ne gibam in da samo govorim. Saj zaradi enega bolečega kolena, še ne nehaš delati. Isto velja tudi za dijake, ki hodijo na moj pouk. Imamo celo telo in zmeraj lahko delamo in urimo zdrave dele, razen seveda če smo bolani v smislu pljučnice, prehladov, vrtoglavice. Takrat pa smo itak doma in ne hodimo v šolo ali službo. Tako sem lahko delal vsaj vaje za trup in roke.
Pri popoldanskih treningih sem se čuval in delalz 70% zmožnostjo. Po treningih, je bilo zmeraj slabše in mi je koleno celo nekako otrdelo tako da nisem mogel stegniti noge. Ko sem po eno urnem počitku bil sposoben vsaj malo se upret na nogo, sem vedel, da tako ne bo šlo. Poškodba se mi je vlekla že 3 tedne, zato sem obiskal zdravnika za športne poškodbe.
Sedaj je tako, da imam potrjeno nekoliko natrgano in nategnjeno kolensko medialno kito. V kolenu dve ali tri burse. To so prostori napolneji z tekočino. Kar kaže da gre za vnetne procese. Dobil sem inlekcijo proti vnetju in datume za fizioterapijo.
Nauk te zgodbe je, da poslušajte sebe in svoje telo. Telo je pametnejše kot možgani. Možgani nekaj preberejo, slišijo in mislijo da tako mora biti tudi če jim telo govori drugače. Poslušajte svoj notranji glas, ki vam šepeta kaj je dobro za vas. Tudi poškodba ali druge neprijetnosti, so zato da se ustavimo in popravimo smer svoji ladji.
Ko sem prišel k zdravniku mi je najprej povedal, ali vidiš da šport ni zdrav. K meni hodijo sami poškodovani športniki. Ja res je da ni zdravo trenirati tako da škodiš svojemu telesu. Ni zdravo si pomagati z prepovedanimi substancami. Ni dobro če ne upoštevaš procese športnega treniranja in nimaš dovolj regeneracije. Če združiš srce, možgane, notranjo intuicijo, pa je šport lahko zelo zdrav.
Res je da je potrebno združiti način razmišljanja, delo, počitek, prosti čas, trening, družino, prehrano, ... Bolj kot smo profesionalni, bolj je potrebno upoštevati več dejavnikov.
Zato je sedaj čas, da delam či gong. Ta povečam notranje delo z energijami in povečam pretočnost. Skoncentriram se na dihalne vaje in samo dihanje. V vsakem položaju vztrajam tako da ne grem do bolečin, temveč se ustavim prej. Zato želim, da prisluhnete sebi in se povežete z vesoljem. Le tako lahko dosežemo svoj optimum.
Amituofo

sobota, 23. avgust 2014

Septembra ponovno štartamo

Za nami je kar dolg odmor, ki ga je vsak izkoristil po svoje. V zadnjih 10 letih, sem tudi sam imel 1 mesec življenja brez resnih treningov. To ne pomeni, da sem samo ležal. Vendar sem na lastni koži spoznal, da je regeneracija prav tako pomembna kot sam trening. Ne gre samo za časovno obdobje, temveč tudi za kvaliteto prostega časa in kvaliteto prehrane ki jo pojemo. V ta namen priporočam knjigo alkalizirajte se ali umrite. Saj se po treningih precej zakisamo in je zato res zelo pomembno kaj jemo. Vem da to že vsi pišejo in da smo včasih že nadležni, vendar brez tega ni zaželenega napredka. Boljše rezultate kot želimo doseči, bolj moramo biti profesionalni in disciplinirani. Želje ki jih imamo, pa nas spodbujajo da vztrajamo in da spreminjamo svoje navade. V tem času sem napisal in izdal tudi svojo prvo knjigo. Naročite jo lahko še 14 dni preko mene, potem pa bo knjigo prevzela distribucijska hiša primus. Javite mi na moj privat mail tukaj, če vas zanima in vam jo pošljem do 10.9. 2014 po res znižani ceni samo 10 evrov in lastnim posvetilom.


O navadah sem že pisal in res bom še, saj le te oblikujejo naše življenje. Zato si lahko pomagamo z dnevnikom. Spremljamo samo eno svojo lastnost, misel, navado. Ali pa si kar po urah pišemo, kaj smo vse počeli. Služba, družina, partner, hobi, tv, računalnik, družabno življenje, ... Tako če smo samoodkriti, sami vidimo, kam vlagamo preveč in kam premalo svoje energije. Saj če vemo kam moramo priti in vemo katere korake je potrebno narediti, potem vemo ali delamo to ali ne.

V današnjem blogu vas predvsem vabim na nadaljevanje treningov, ki bodo potekali po Sloveniji in sicer v Novem Mestu, Ljubljani in Mariboru. Spremljajte našo internetno stran www.Shaolintemple.si Začnemo zares, saj se učitelji in še nekateri pripravljamo za prvi nastop, ki bo oktobra v Londonu. V Mb. bomo začeli s treningi v septembru še zunaj v naravi in sicer se bomo dobili pod Areno na parkirišču. Čas 18.00 do 19.45, vsak torek in četrtek. Naredili bomo kar oba treninga in sicer  či gong in kung fu. Zato imejte s sabo kaj za spit in našo uniformo, tisti ki imate.
Jaz že komaj čakam. Vabljeni.

Amituofo.

učitelj Maj


nedelja, 03. avgust 2014

Ko padeš se poberi in nadaljuj

V življenju si postavljamo različne cilje. Še preden si postavimo cilj, pa imamo želje. Pojavijo se kar od nekje. 10 let nazaj smo imeli čisto drugačne želje, kot jih imamo danes. Kdo ve kaj vse si bomo želeli čez naslednjih 20 let. Sama želja je kot nekak impulz. Potem pa pride na vrsto uresničevanje teh želja. Gotovo, da najprej moram verjeti da lahko nekaj uresničim, preden to uresničim. Nato vztrajam in delujem.
V prejšnjem blogu sem si postavil notranje in zunanje cilje. Moram priznati, da večji del nisem uspel uresničiti. Najlažji del so še bili treningi. Le te sem še se najbolj držal. Prehrana, pa je šla veliko težje. Govorjenje resnice je bilo tudi težje kot sem si mislil. Biti odkrit do sebe, pa gre lažje. Veliko sem se naučil o sebi. O tem kako sem trden v neki odločitvi. Prav zato sem dal ta mesec naslov" Ko padeš se poberi in nadaljuj" Mislim da je to ključna zadeva. Tudi ko sem se učil hoditi, nisem odnehal po prvem padcu. Ali ko sem se učil voziti avto in sem se prvič zaletel, nisem nehal voziti avta. Ne postal sem pozornejši in se iz napak nekaj naučil. Potrebno je vstati in nadaljevati.
Torej v tem mesecu nadaljujem svoj izziv. Tako kot sem se za tek motiviral in se pridružil adidasovi šoli teka, tako sem se tudi tukaj motiviral tako, da sem se pridružil pred 3 dnevi veganskemu izzivu. Opazil sem, da s pomočjo mentorjev, resnično veliko lažje napredujemo vsi. Gotovo tudi sam lahko, vendar si vsak pomaga s knjigami, pregleduje video vsebine na izbrano temo, se pogovarja z ljudmi, ki so to že dosegli. Vse to je neko mentorstvo. Res je da so knjige enostranska komunikacija in zato težje. Vendar vsekakor veliko pomagajo. Največ se pa naučimo iz lastne prakse. Saj določene stvari veljajo samo zame. No mogoče še za koga, vsekakor pa ne za vse. Zato je tako pomembno, da vsak prisluhne sebi in reagira v skladu s tem, kaj sam misli.

Pisanje dnevnika je fenomenalno delo. Saj tja notri vpišem čisto vse, kar sem naredil, pojedel, zapravil, razmišljal. Je kot ogledalo, v katerega se pogledam in na koncu dneva vidim ali sem to kar mislim da sem, ali v dnevniku kako drugače piše. Če ste odkriti do sebe, boste videli, da se te stvari med sabo razlikujejo.
Zato pa naredimo vsak mesec analizo in lahko popravimo smer naši ladji.
To gledam nekako tako, kot če se peljem z jadrnico in nastavim cilj kam želim priti. Po enem tednu vožnje, preverim kje se nahajam in ali bom prišel na cilj in spoznam da ne. Saj je bilo cel teden neurje, močni morski tokovi, nisem bil natančen pri določanju položaja. Vse to vpliva na to, da moram nujno spremeniti smer če želim priti na točno določen cilj.

Tako je tudi v življenju. Pridejo razni orkani, in drugi zunanji dejavniki, ki nas oddaljujejo od naših ciljev. Na nas pa je da vztrajamo in popravljamo smer.
Shaolinski kung fu, skušam čim bolj praktično prikazati in kako ga uporabiti v vsakdanjem življenju. Suočanje z vsakdanjimi izzivi in vsebinami, ki jih moramo opraviti, je pravo delo na sebi. Gre za to, kako se spoprimemo z nalogami, kako reagiramo. Prav zato je obvladovanje sebe tako pomembno. Da sem jaz tisti, ki se odloča kako bom delal, kaj bom delal, kako bom reagiral, kako bom razmišljal. Meni osebno zelo pomaga da vse kar pride, vzamem za dobro. Vendar dobro v smislu, da je to potrebno da zrasem. Dobro v tem, da postnem boljši človek.

Nadaljujte svojo pot. Odkrijte svojo pot, potem pa samo vztrajajte in vztrajajte.

Amituofo

učitelj Maj

sreda, 11. junij 2014

PREHRANA BOJEVNIKA






Amituofo.
Tisti ki spremljate spletno stran, shifu Yan Lei ja
http://shifuyanlei.blogspot.co.uk/2014/04/take-40-day-shaolin-warrior-challenge.html

veste da je shaolinski trening celostni. Ko si mlad, mogoče res vidiš samo fizično obliko, vendar z leti spoznavaš kako globok pravzaprav je. Zajema zelo trde treninge 2 x na dan, Vegatrijansko prehrano, qi gong- notranje delo, umirjanje uma, meditacija.
Danes sem se odločil, da bom k svojemu načinu treninga dodal še 40 dnevni izziv. Tukaj gre predvsem za notranjo odločitev, kateri pa mora vsak dat svoj pomen. Zakaj 40 dni? Jezus je bil v puščavi in se 40 dni postil, Buda je 40 dni meditiral pod drevesom, preden se je razsvetlil. 40 dnevni izziv pomeni 2 treninga na dan. Zjutraj in popoldan. Tak način dela zahteva, da prilagodimo tudi hrano, da sproti nadoknadimo energijo, razstrupimo telo, ga alkaliziramo. Tukaj bo ključno vlogo igrala naša psiha, oziroma notranja odločitev zakaj to počnem. Če ste kdaj prebrali kake ekstremiste, kot so ultramaratonci, potem veste, da se vsa borba dogaja v glavi. Tako tudi vsi naši nesporazumi, kreganja, izvirajo iz naše glave. Nekaj kar za nas velja in nam je sveto, drugemu ne pomeni veliko ali nič. Tako imamo različne poglede, vzorce, razmišljanja.
Pri tem 40 dnevnem izivu je pravilo, da je samo en dan počitka na 7 dni. Ponavadi je to nedelja, ni pa nujno. Za ta izziv je značilno, da če se en dan prekršiš in treninga ne narediš 2 x na dan, začneš izziv od začetka. Lahko pa je en del sestavljen samo iz qi gonga in drugi del iz kung fu ja. V samostanu imajo zjutraj daljši tek, krepilne vaje in qi gong, popoldan pa poudarek na tehniki form, sparingi, orožja.
Tudi sam bom zjutraj naredil daljši tek cca 8 km, rastezne vaje, qi gong, popoldan pa krepilne vaje, forme, sparingi. Gotovo bo kak dan tudi kaj drugače. V ta namen prilagam tabelo z urnikom vadbe za en teden.

Seveda si urnik prilagodi vsak sebi, odvisno na kateri stopnji pripravljenosti je. Če si čisti začetnik, začneš s hojo in tekom izmenično. Pomembno je da vstaneš in narediš vsaj eno urni sprehod in raztezne vaje. Popoldan lahko pol ure qi gong in pol ure kung fu ja. Pomembno pa je, da si narediš plan in se ga držiš.
V tem 40 dnevnem izzivu, bo zelo pomembno vlogo imela pravilna prehrana. Verjamem, da bo potrebna sprotna in hitra regeneracija. V ta namen bom ta čas užival predvsem živo presno prehrano. Zato sem tudi pustil stolpec, v katerega bom sproti vnašal kaj sem jedel. Notri bom vnesel vse, še tako male pregrehe. Na zgornjih dveh slikah je recimo hrana za prvi dan. Mogoče bo ostala kaka banana in tudi solata je za 2 dni.
Prejšnji mesec sem začel z dvema odločitvama, prva poteka zelo dobro, se pa včasih zalotim, da resnico malo povečam ali spremenim, ali rečem, nekaj kar je skoraj tako. No tukaj bom posvečal sedaj še posebno pozornost in naslednji teden bom poročal kako je šel izziv in V njem bo vsa resnica.
Amituofo.